ست شورت و سوتین,شورت و سوتین,لباس زیر زنانه
اسپری موبر کارینا

فروش انواع کاندوم

ست شورت و سوتین

.:: Your Adversing Here ::.
 

لباس خواب ریون زنانه سیستینا

لباس خواب ریون زنانه sistina

همه ی ما میدانیم که لباسی که هر شخصی میپوشد نشانه ی آدمیت نیست ولی میتواند رابطه ی مستقیم با شخصیت و فرهنگ داشته باشد . همه میدانند که لباسی که برای پوشیدن در بیرون از منزل انتخاب میکنیم باید متناسب با محیط و شهری که زندگی می کنیم باشد ، اما شایان ذکر است پوشیدن لباس های تمیز و مرتب در خانه نیز نقش به سزایی در روحیه ی افراد خانواده و شریک زندگی تان دارد .

بهتر است بدانید که پوشیدن لباس های رنگی و شاد هم روی روحیه خوده فرد تاثیر دارد و هم بر تمامی افرادی که در یک خانه زندگی می کنند ،از این رو بهتر است هر روز پوشیدن لباس های شاد و با رنگ های هماهنگ را انتخاب کنید .  برای انتخاب رنگ لباستان هم همیشه رنگ هایی که انتخاب می کنید سعی کنین با رنگ پوستتان متناسب باشد.

لباس خواب ترک

خرید لباس خواب ریون زنانه sistina تنها با قیمت : 67500 با کلیک بر روی دکمه زیر

لباس خواب ریون زنانه سیستینا

هر خانم خوش پوشی می داند که لباس راحتی که در طول روز می پوشد بهتر است با لباس خواب که هنگام خواب به تن می کند متفاوت باشد . اجازه دهید شب برایتان متفاوت باشد . بهتر است بعضی شب ها برای تنوع لباس خواب های جذاب را به تن کنید و یا اینکه بعضی شب ها که خسته هستید از لباس خواب های گشاد و راحت استفاده کنید .

لباس خواب سیستینا

خرید لباس خواب ریون زنانه sistina تنها با قیمت : 67500 با کلیک بر روی دکمه زیر


لباس خواب ریون زنانه سیستینا

الیاف سلولزی ريون ‏(‏ Rayon ‏)‏ بکار رفته در لباس خواب ترک سیستینا از خمیر چوب درختان مخروطی مانند سرو ، کاج و مشابه آنها تهیه می شود و در انواع گوناگون مانند ابريشم، پشم و يا كتان ساخته می شود‏.‏ از به هم تابيـدن الیاف كوتاه و پرز دار، پارچه های شبيه به الياف پشمی و كتان، و از الیاف بلند و كشيده پارچه هایی ابریشم گونه بافته می شود‏.‏ در نوع دیگر ریون از نخ مخصوص ضـخيم و براق در پارچه های كشبافت و جوراب استفاده می شود‏.‏ پارچه ریون به دلیل خاصیت کشسانی، دارای چروک پذیری کم، جذب رطوبت بالا و رنگ پذیری مطلوبی است‏.‏

sisitinaمشخصات محصول :

 لباس خواب زنانه سیستینا

الیاف ریون و طرح چرم

تن خوری فوق العاده شیک و جذاب

مناسب برای سایز 36 - 38 - 40

برند ترک سیستینا کد 214 sistina

قسمت سرشونه سمت راست مدل باز

قسمت جلوی این لباس خواب گیپور طرح دار

دارای پارچه ی با کیفیت و تن خوری جذاب

 

خرید لباس خواب ریون زنانه sistina تنها با قیمت 67500 با کلیک بر روی دکمه زیر!!


لباس خواب ریون زنانه سیستینا

مدل
107
جنسیت زنانه
وزن ‏(‏کیلوگرم‏)‏ 0.2
رنگ آبی ، مشکی
گارانتی کالا ضمانت سلامت فیزیکی کالا
جنس پارچه ریون
نوع بسته شدن کش
نام محصول لباس خواب ریون زنانه sistina

لباس خواب زنانه یقه دلبری دانتل

 لباس خواب دانتل یقه دلبری زنانه

لباس زیرهای کهنه که قزن هایشان خراب شده، کش هایشان شل شده جایشان مستقیم در سطل زباله است . بهتر نیست لباس های ست بپوشید و ست به تن کنید ؟ همه ی خانم ها از اهمیت پوشیدن لباس های ست و لباس خواب جذاب در خانه با خبر هستند ! همانطور که در خرید لباس های مجلسی دقت بالایی دارید ، باید در خرید لباس زیر و لباس خواب نیز دقت کنین و وسواس به خرج دهید .

بهتر است خانم ها به پوشیدن لباس خواب هنگام خوابیدن و استراحت عادت کنند ، به تن کردن لباس خواب به خانم ها حس آرامش میدهد . همچنین خانم های متاهل میدانند که پوشیدن لباس خواب توری در رابطه و نزدیک شدن به همسر تاثیر بسیاری دارد .

 

لباس خواب دانتل

 

همین حالا لباس خواب دانتل یقه دلبری را تنها با قیمت 35000 تومان خرید کنید !!

مشخصات محصول :

لباس خواب دانتل زنانه

همراه شورت لامبادا

دارای رنگ بندی : بنفش – قرمز – آبی – سفید – مشکی

مناسب برای سایز های : 36- 38 – 40

مدل یقه ی این لباس خواب در دو حالت بند روی شانه و یقه دلبری تنظیم می شود

 

بهتر است لباس خواب خود را بعد از هر بار پوشیدن با آّب و مواد شوینده کم آنزیم بشورید و سعی کنید در مدت زمان کوتاه لباس زیر و لباس خواب خود را تعویض کنید . برای جلوگیری از ایجاد حساسیت های پوستی بهتر است لباس زیر خود را با دست بشورید و در صورت امکان زیر نور مستقیم خورشید خشک کنید ، همچنین برای جلوگیری از خراب شدن شورت و سوتین نخی بهتر است با آب سرد شسته شوند زیرا فرم لباس زیرتان تاثیر مستقیمی روی لباس های راحتی و لباس های مجلسی تان دارد .

 

همین حالا لباس خواب دانتل یقه دلبری را تنها با قیمت 35000 تومان خرید کنید !!

مدل
184
جنسیت زنانه
وزن ‏(‏کیلوگرم‏)‏ 0.2
رنگ بنفش
گارانتی کالا ضمانت سلامت فیزیکی کالا
جنس پارچه دانتل
نوع بسته شدن کش
نام محصول لباس خواب دانتل یقه دلبری زنانه

لباس زیر شیردهی نخی دکمه دار

لباس زیر شیردهی نخی دکمه دار زنانه (سفید)

خانم هایی که میخواهند برای شیردهی به نوزاد لباس زیر خرید کنند بهتر است در وحله ی اول راحتی لباس زیر را مدنظر داشته باشند ، به این دلیل که یک سال قبل و یک سال بعد از زایمان برای خانم ها یکی از حساس ترین دوران هاست . در این ایام باید دقت داشته باشید که بهتر است از شورت و سوتین با الیاف طبیعی استفاده کنید تا لباس زیرتان باعث ایجاد ناراحتی های پوستی و عفونی برایتان نشود.

 

سوتین شیردخی نخی زنانه

برای خرید سوتین شیردهی زنانه با قیمت : 18500 بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید

دکمه خرید لباس زیر شیردهی نخی دکمه دار

خانم هایی که به نوزاد شیر میدهند همیشه استفاده از لباس زیر های معمولی برایشان دشوار بوده است استفاده از سوتین نخی شیردهی به دلیل داشتن دکمه بالای کاپ سینه شیردهی را آسان میکند .

در قسمت بالای کاپ سوتین دکمه ای قرار دارد که خانم می توانند به هنگام شیردادن به نوزاد دکمه را باز کرده و به راحتی این کار را انجام دهند .

همچنین بهترین نوع سوتین دکمه دار برای خانم هایی که نوزاد شیر می دهند  آن دسته از لباس هایی است که با پارچه های نخی دوخته شده اند .

سوتین شیردهی

 

برای خرید سوتین شیردهی زنانه با قیمت : 18500 بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید

دکمه خرید لباس زیر شیردهی نخی دکمه دار

مشخصات محصول :

سوتین شیردهی نخی دکمه دار زنانه

دارای دکمه در قسمت بالای کاپ سوتین

دارای رویه ی نخی بازشو برای سهولت در شیردهی

در سه رنگ سفید ، طوسی ، مشکی

الیاف طبیعی پنبه ‏(‏ Cotton‏ )‏ که در ایران به عنوان نخ شناخته می شوند ، الیافی نرم و آرامش بخش است‏.‏ به همین دلیل در تولید لباس زیر ، جوراب و تیشرت کاربرد دارد‏.‏ الیاف پنبه ای هادی حرارت هستند و حرارت بدن را به بیرون منتقل کرده و در نتیجه خنک هستند

دارای دکمه در قسمت بالای کاپ جهت بازشدن در زمان شیردهی

بند قابل تنظیم و دو قزنه

دارای سایز بندی 36D - 38D - 40D - 42D

 

برای خرید سوتین شیردهی زنانه با قیمت 18500 بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید !

لباس زیر شیردهی نخی دکمه دار

مدل
95

جنسیت

زنانه
وزن ‏(‏کیلوگرم‏)‏ 0.2
رنگ سفید
گارانتی کالا ضمانت سلامت فیزیکی کالا
جنس پارچه نخ
نوع بسته شدن قزن
نام محصول لباس زیر شیردهی نخی دکمه دار زنانه (سفید)

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: یک شنبه 25 شهريور 1397برچسب:لباس زیر شیردهی,لباس زیر شیردهی نخی,لباس زیر شیردهی دکمه دار,
  • لباس خواب توری ترک سیستینا

    لباس خواب توری ترک سیستینا رنگ سبز

    لباس خواب زنانه یکی از پوشاک های فانتزی است که زنان برای راحتی و گاهی زیبایی آن را بر تن می کنند. این لباس ها بیشتر جنبه تزئینی داشته و مدل های منحصر به فرد خود را دارد. طیف طراحی این لباس ها از تاپ و شلوارک تا لباس های خواب زنانه دکلته گسترده است. جنس آن ها معمولا از نخ بوده و در هر رنگی و طرحی در بازار موجود می باشند. لباس خواب زنانه باید دارای ویژگی هایی از قبیل راحتی در تن هنگام خواب، دست و پا گیر نبودن، داشتن الیافی نرم و زیبایی است. ساده ترین نوع لباس خواب بلوز و شلوار، و شکیل ترین آن به صورت پیراهن های دو بنده بلند، با جنس های گران قیمت است.

    لباس خواب زنانه هم به صورت ست با لباس های دیگر فروخته می شود و هم به صورت تکی و بسته به اینکه از چه نوع جنس و طرحی باشد، دارای قیمت های متفاوتی است. لباس های خواب زنانه عمدتا در قیمت های بالایی به فروش می روند. زیرا که اکثر آنان از پنبه خالص جهت کاهش حساسیت های پوستی ساخته می شوند. معمولا رنگ عمده لباس های خواب روشن بوده و یا دارای طرح و نقش شاد می باشد. مارک هایی بسیاری امروزه به تولید انبوه لباس خواب زنانه دست زده اند که این باعث به وجود آمدن بازار رقابتی در این لباس شده است.

     لباس خواب ترک

    برای خرید این لباس خواب ترک با قیمت : 62,000  تومان کلیک کنید

    خرید لباس خواب توری ترک

    مشخصات لباس خواب ترک :

    لباس خواب ترک سیسنینا

    رنگ سبز 

    مناسب برای سایز  36 - 38 تا 40 

    دارای الیاف نرم و لطیف

    الیاف ریون با رویه ی گیپور

    دارای مدلی فانتزی و جذاب 

    قابل شست و شو با ماشین لباس شویی 

    تن خوری زیبا و فوق العاده

    خرید لباس خواب توری ترک

    برای خرید این لباس خواب ترک با قیمت : 62,000  تومان کلیک کنید

    خرید لباس خواب توری ترک

    الیاف سلولزی ريون (Rayon) از خمیر چوب درختان مخروطی مانند سرو، کاج و مشابه آنها تهیه می شود و در انواع گوناگون مانند ابريشم، پشم و يا كتان ساخته می شود. از به هم تابيـدن الیاف كوتاه و پرز دار، پارچه های شبيه به الياف پشمی و كتان، و از الیاف بلند و كشيده پارچه هایی ابریشم گونه بافته می شود. در نوع دیگر ریون از نخ مخصوص ضـخيم و براق در پارچه های كشبافت و جوراب استفاده می شود. پارچه ریون به دلیل خاصیت کشسانی، دارای چروک پذیری کم، جذب رطوبت بالا و رنگ پذیری مطلوبی است.

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: یک شنبه 25 شهريور 1397برچسب:لباس خواب توری ترک,لباس خواب توری ترک,لباس خواب سبز رنگ,لباس خواب ترک,
  • شورت لامبادا زنانه طرح پاپیون

    شورت لامبادا فانتزی زنانه طرح پاپیون آبی

    همه ی خانم های خوش سلیقه در میان لباس زیر های معمولی و ساده ی خود , چند شورت و یا سو تین فانتزی دارند. پوشیدن شورت فانتزی زنانه در هنگام رابطه با همسر باعث ایجاد فضای متنوع و جذاب تری می باشد . به همین خاطر خرید و داشتن این دسته از لباس ها را فراموش نکنید . اکثر شورت های فانتزی از کش و گیپور دوخته شده اند و در رنگ های متنوع و شاد در بازار عرضه می شود .

    برای انتخاب لباس زیر , سعی کنید در انتخاب رنگ دقت فرمایید . لباس زیر شما نزدیک ترین پوشش شما به پوستتان می باشد به همین دلیل رنگ شورت و سو تین شما باید با رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشد . از پوستی تیره دارید لباس های شبرنگ و یا رنگ روشن را انتخاب کنید و اگر رنگ پوستتان روشن است ست های لباس زیر رنگ تیره و مشکی جذابیت خاصی به شما می بخشد .

    اینکه شما لباس زیر مناسب خود را انتخاب کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. لباس زیری که انتخاب می کنید که تمام روز برتن داشته باشید باید از الیاف پنبه ای دوخته شده باشد چون باید امکان گردش هوای مناسبی در لباس فراهم باشد تا از مشکلات احتمالی پیشگیری کرده باشید. اندازه ی لباس زیر را مناسب با دور کمر و دور کشاله ران خود انتخاب کنید  چون اگر شورت برای شما تنگ باشد باعث میگردد که جای خط شورت شما را اذیت کرده و آرامش را از شما سلب کند . لباس زیر روزانه ای  مناسب هست که تنگ نبوده , نخی باشد , و لایه ی داخلی هم از جنس نخ باشد .

    شورت لامبادا فانتزی زنانه طرح پاپیون آبی

     

    خرید این شورت لامبادا فانتزی زنانه طرح پاپیون آبی تنها 9400 تومان

    شورت لامبادا فانتزی زنانه طرح پاپیون آبیمشخصات محصول :

    لباس زیر فانتزی گیپور زنانه

    دارای الیاف نرم و لطیف

    تزیین شده با پاپیون ساتن

    سایز دور کمر بدون کشیده شدن 26 سانتی متر

    مناسب برای خانم هایی با سایز 36 ‎- 38 تا 40

    روی محصول فاقد سایز

    فاق نخی ضد حساسیت

     شورت لامبادا فانتزی زنانه طرح پاپیون آبی

     

    خرید این شورت لامبادا فانتزی زنانه طرح پاپیون آبی تنها 9400 تومان

    شورت لامبادا فانتزی زنانه طرح پاپیون آبی

    لباس زیر پلی آمید فانتزی زنانه گلبهی

    ست لباس زیر پلی آمید فانتزی زنانه گلبهی

    ست شورت و سوتین جنس پلی آمید فانتزی با رنگ گلبهی با طراحی بسیار زیبا این ست دارای کاپ جک دار و فنر دار و بندها قابل جدا شدن می باشند دو قزن در سه ردیف دارای مدل فانتزی و تن خوری فوق العاده جذاب دور کمر بالا تنه 70 سانتی متر تزیین شده با پاپیون ساتن

    پوشیدن لباس های مرتب و مناسب برای شما باعث ایجاد و بالا بردن حس اعتماد به نفس می شود . یکی از مهم ترین انتخاب ها برای لباس , خرید لباس های راحتی و لباس زیر های فانتزی و جذاب برای منزل می باشد. پوشیدن لباس های رنگی شاد و متنوع در روحیه افراد خانه بسیار تاثیرگذار است. همچنین خریدن و پوشیدن لباس زیر هایی که دارای مدل های رنگی و فانتزی هستند به خود فرد و شریک زندگی آرامش می دهد .

    برای خرید لباس زیرتان دقت نمایید که اندازه آن بیش از اندازه گشاد نباشد زیرا لباس های گشاد و آویزان باعث می شود چاق تر به نظر بیایید . همچنین از پوشیدن لباس های رنگی نترسید و متناسب با رنگ پوستتان لباس های رنگی و شاد را انتخاب کنید.

    لباس زیر پلی آمید فانتزی زنانه گلبهی

    برای خرید ست لباس زیر پلی آمید فانتزی زنانه گلبهی با قیمت 43500 بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید

    لباس زیر پلی آمید فانتزی زنانه گلبهیمشخصات شورت و سوتین فانتزی زنانه گلبهی :

    ست لباس زیر پلی آمید زنانه

    دارای کاپ جک دار و فنر دار 

    بندها قابل جدا شدن می باشند

    دو قزن در سه ردیف

    دارای مدل فانتزی و تن خوری فوق العاده جذاب

    دور کمر بالاتنه 70 سانتی متر

    تزیین شده با پاپیون ساتن

    لباس زیر پلی آمید فانتزی زنانه گلبهی

    برای خرید ست لباس زیر پلی آمید فانتزی زنانه گلبهی با قیمت 43500 بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید !

    لباس زیر پلی آمید فانتزی زنانه گلبهی

     برای رعایت بهداشت لباس زیرتان را هر روز تعویض نمایید , همچنین سعی کنید برای شست و شوی لباس ها از مواد کم آنزیم استفاده کنید و در صورت امکان برای خشک کردن آن از نور مستقیم خورشید کمک بگیرید . زیرا نور خورشید باکتری های باقی مانده در بافت لباس زیر را از بین می برد .

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: چهار شنبه 21 شهريور 1397برچسب:لباس زیر پلی آمید,لباس زیر پلی آمید زنانه,لباس زیر زنانه,لباس زیر زنانه گلبهی,
  • ست شورت و سوتین طرح جین

    ست شورت و سوتین پلی آمید طرح جین زنانه دارای بند جدا شونده

    همان‌اندازه که با انتخاب صحیح یک لباس و پوشیدن آن جذابیت شما افزایش می‌یابد ، به همان‌اندازه با یک انتخاب نادرست در خرید لباس و پوشیدن آن باعث می‌شوید که ظاهرتان بد به نظر برسد.

    مساله ی لباس زیر حتی مهم تر از انتخاب لباس می‌باشد زیرا اگر شما لباس زیر بدی را انتخاب کنید حتی اگر لباس فوق العاده را به تن داشته باشید اما باز هم بد جلوه می‌کنید. ست لباس زیر پلی آمید طرح جین زنانه به دلیل داشتن کاپ اسفنجی اندام شما را متناسب تر جلوه میدهد و همچنین این لباس زنانه به دلیل داشتن بند جدا شونده متناسب با لباس های دکلته مهمانی و شب بوده و بسیار زیبا می گردد.

     

    ست شورت و سوتین جین

     

    ست لباس زیر پلی آمید طرح جین زنانه

    دارای بند جداشونده

    سه قزنه برای تنظیم سایز

    کاپ اسفنجی

    الیاف نرم و لطیف طرح جین

    قابل شست و شو در ماشین

    هم اکنون این لباس زیبا را تنها با پرداخت 34000 تومان خریداری کنید

    ست شورت و سوتین پلی آمید 

     
    لباس زیر‌هایی از آن دست لباس هایی است که در تمام  طول روز از آنها استفاده میکنید  توصیه می‌کنیم لباس زیر‌هایی انتخاب کنید که دارای جنس طبیعی باشند این لباس الیاف نرم و لطیفی دارد که برای پوست شما مناسب بوده و ایجاد حساسیت نمیکند و همچنین طرح جین آن را جذاب تر کرده است.
     

    این لباس زیبا سه قزنه طراحی شده و برای تنظیم سایز بسیار راحت بوده در ایران متداول است سایز لباس زیر  از ۶۰ شروع شده و در مضارب ۵ تا ۱۴۰ ادامه می یابد و ممکن سایز اندام شما در این این سایز ها قرار نداشته باشد طراحی سه قزنه به شما این امکان را میدهد که لباس را مناسب با اندام خود تنظیم نمایید.

     

    ست شورت و سوتین جین

     

    ست لباس زیر پلی آمید طرح جین زنانه

    دارای بند جداشونده

    سه قزنه برای تنظیم سایز

    کاپ اسفنجی

    الیاف نرم و لطیف طرح جین

    هم اکنون این لباس زیبا را تنها با پرداخت 34000 تومان خریداری کنید

    ست شورت و سوتین طرح جین 

    سوتین شیردهی نخی زنانه گلبهی

    لباس زیر شیردهی نخی زنانه گلبهی

     خانم هایی که به نوزاد شیر میدهند همیشه استفاده از لباس زیر های معمولی برایشان دشوار بوده است استفاده از سوتین نخی شیردهی به دلیل داشتن دکمه بالای کاپ سینه شیردهی را آسان میکند.

    خانم هایی که میخواهند برای شیردهی به نوزاد لباس زیر خرید کنند بهتر است در وحله ی اول راحتی لباس زیر را مدنظر داشته باشند ، به این دلیل که یک سال قبل و یک سال بعد از زایمان برای خانم ها یکی از حساس ترین دوران هاست. در این ایام باید دقت داشته باشید که بهتر است از شورت و سوتین با الیاف طبیعی استفاده کنید تا لباس زیرتان باعث ایجاد ناراحتی های پوستی و عفونی برایتان نشود.

     لباس زیر شیردهی نخی زنانه گلبهی

    برای خرید لباس زیر شیردهی نخی زنانه گلبهی با قیمت 19900 بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید !

    لباس زیر شیردهی نخی زنانه گلبهی

     

    در قسمت بالای کاپ سوتین دکمه ای قرار دارد که خانم می توانند به هنگام شیردادن به نوزاد دکمه را باز کرده و به راحتی این کار را انجام دهند .

    همچنین بهترین نوع سوتین دکمه دار برای خانم هایی که نوزاد شیر می دهند  آن دسته از لباس هایی است که با پارچه های نخی دوخته شده اند .

     

    • دور کمر سایز 36 این لباس زیر 96 سانتی متر میباشد  و مناسب برای سایز 80 است 
    •  
    • دور کمر سایز 40 این لباس زیر 99 سانتی متر میباشد و مناسب برای سایز 90 است
    •  
    • دور کمر سایز 38این لباس زیر 97 سانتی متر میباشد و مناسب برای سایز 85 است
    •  
    • الیاف پنبه ای هادی حرارت هستند و حرارت بدن را به بیرون منتقل کرده و در نتیجه خنک هستند
    •  
    • دور کمر سایز 42 این لباس زیر 100 سانتی متر میباشد و مناسب برای سایز 95 است

     

    لباس زیر شیردهی نخی زنانه گلبهی

    برای خرید لباس زیر شیردهی نخی زنانه گلبهی با قیمت 19900 بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید !

    لباس زیر شیردهی نخی زنانه گلبهی

    مشخصات سوتین برای شیردهی :

     

    سوتین شیردهی نخی دکمه دار زنانه

    دارای دکمه در قسمت بالای کاپ سوتین

    دارای رویه ی نخی بازشو برای سهولت در شیردهی

    الیاف طبیعی پنبه ‏(‏ Cotton‏ )‏ که در ایران به عنوان نخ شناخته می شوند ، الیافی نرم و آرامش بخش است‏.‏ به همین دلیل در تولید لباس زیر ، جوراب و تیشرت کاربرد دارد‏.‏

    الیاف پنبه ای هادی حرارت هستند و حرارت بدن را به بیرون منتقل کرده و در نتیجه خنک هستند

    دارای دکمه در قسمت بالای کاپ جهت بازشدن در زمان شیردهی

    بند قابل تنظیم و دو قزنه

    دارای سایز بندی : 38D - 40D - 42D

    لباس زیر شیردهی نخی زنانه گلبهی 

     

    برای خرید لباس زیر شیردهی نخی زنانه گلبهی با قیمت 19900 بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید

    لباس زیر شیردهی نخی زنانه گلبهی

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: چهار شنبه 21 شهريور 1397برچسب:سوتین شیردهی,سوتین شیردهی نخی,سوتین شیردهی گلبهی,سوتین برای شیردهی,
  • شورت گیپور زنانه مدل پروانه ای

     توضیحات مختصر : گیپور برگرفته از واژه فرانسوی Guipure به معنای نوار، دارای نقوش گل دوزی شده درشت است که با نخ های بخیه مانند به هم متصل می شوند‏. ‏گیپور ضخامت و وزن بیشتری نسبت به دانتل دارد و معمولا از نخ ابریشم یا پنبه تهیه می شود‏.‏ امروزه گیپور در طرح های متنوع و از انواع الیاف مصنوعی، با قیمت مناسب تولید می شود‏.‏ مناسب برای سایز 36‎-40

    لباس زیر گیپور زنانه مدل پروانه ای

    مناسب برای سایز 36‎-38

    mamashop-5097-6152202-1-zoom-1513766452.jpg


    گیپور برگرفته از واژه فرانسوی Guipure به معنای نوار، دارای نقوش گل دوزی شده درشت است که با نخ های بخیه مانند به هم متصل می شوند‏.‏گیپور ضخامت و وزن بیشتری نسبت به دانتل دارد و معمولا از نخ ابریشم یا پنبه تهیه می شود‏.‏ امروزه گیپور در طرح های متنوع و از انواع الیاف مصنوعی، با قیمت مناسب تولید می شود‏.‏
    مناسب برای سایز 36‎-40

    لباس گیپور به دلیل ظرافت و زیبایی که دارد مورد توجه هر خانمی قرار میگیرد و جایگاه خاصی در کمد خانم ها دارد  لباس‌های توری و گیپور ترکیب‌های جذاب‌تر و زیبا تری دارند ممکن است فکر کنید لباسی از جنس گیپور چندان مناسب استفاده همیشگی نباشد ولی برای تنوع میتواند انتخاب خوبی باشد. یکی دیگر از ایده‌های متفاوت پوشیدن لباس‌های توری پوشیدن مدل‌های رنگی است این لباس زیر گیپور بسیار زیبا در رنگ های روشن طراحی شده و نسبت به دیگر لباس های زیر از جذابیت بیشتری برخوردار است

    mamashop-5097-6152202-2-zoom-1513766461.jpg

    مدل پروانه ای

    طرح دار

    ضد حساسیت و آنتی باکتریال

    مناسب برای سایزهای 36 تا 40

    نحوه شستشو

    ‏با آب 30 درجه سانتیگراد شسته شود

    مدل parvane‎-banafsh
    جنسیت زنانه
    وزن ‏(‏کیلوگرم‏)‏ 0.1
    رنگ بنفش
    کارانتی کالا ضمانت سلامت فیزیکی کالا
    جنس پارچه گیپور

    دکمه خرید

    سوتین چسبی پروانه ای کرم رنگ

     

    سوتین چسبی پروانه ای کرم رنگ مناسب لباس های دکلته و باز قابلیت تنظیم پوش آپ به میزان دلخواه قابل تنظیم با بند وسط کاپ سینه بدون بند و نگهداری توسط استیک های ژله ای داخل کاپ انتخاب اندازه فقط با توجه به سایز کاپ سایز B مناسب برای سایز 60‎-65 می باشد سایز C مناسب برای سایز 70‎-75 می باشد سایز D مناسب برای سایز 80 می باشد.

    در سه سایز مختلف موجود است.

    سوتین چسبی پروانه ای کرم رنگ 

    سوتین چسبی پروانه ای کرم رنگ

     

    بسیاری از خانم ها از فاصله ی زیاد مابین سینه ها ناراضی هستند، سوتین بدون بند چسبی پروانه ای این مشکل را حل نموده اند ، سوتین چسبی مدل پروانه ای در دو رنگ کرم و مشکی عرضه شده است که برای ست کردن و پوشیدن زیر لباس های مجلسی مناسب هستند.  این مدل سوتین فاقد بند پشت می باشد و برای لباس های مجلسی  پشت باز بسیار مناسب می باشند.

     

    وزن زیاده سینه ها به مرور زمان ، باعث افتادگی و اویزان شدن سینه ها می شود، به همین دلیل خرید سوتین زنانه مناسب ، بسیار اهمیت دارد،  استفاده از سوتین باعث حفظ الاستیسیتی یا حالت کشسان پوست و خوش اندام بودن خانم ها می شود. به هر حال بدون در نظر گرفتن سایز پستانها پوشیدن سوتین به هنگام ورزشهایی از قبیل دو و دیگر فعالیتهای پرشی توصیه می شود علاوه بر این انتخاب و خرید سوتین مناسب برای پوشیدن زیر لباس های مجلسی نیز برای هر خانم حائز اهمیت است . زنان حامله و شیرده نیز می بایستی از سینه بند استفاده کنند، اما هنگام شنا لزومی به داشتن آن نیست.

    لباس زیر چسبی زنانه

     

    همین حالا سوتین پروانه ای چسبی را تنها با قیمت 29900 تومان خرید کنید !!

    مشخصات محصول :

    سوتین چسبی پروانه ای کرم رنگ

    قابل تنظیم با بند وسط کاپ سینه

    قابلیت تنظیم پوش آپ به میزان دلخواه

    مناسب لباس های دکلته و باز

    بدون بند و نگهداری توسط استیک های ژله ای داخل کاپ

    انتخاب اندازه فقط با توجه به سایز کاپ:

     

       سایز B مناسب برای سایز 60‎-65 می باشد 

       سایز C مناسب برای سایز 70‎-75 می باشد 

       سایز D مناسب برای سایز 80 می باشد

     لباس زیر پروانه ای

     

     قسمت لایه ی داخلی ( چسبناک )

    سوتین پروانه ای freebra دارای لایه ی چسبی با قدرت چسبندگی بالا می باشد که امکان استفاده تا حداقل 4 بار را دارد. علاوه بر این ما بین کاپ های سوتین دارای بند می باشد که هر شخص با توجه به سلیقه ی فردی میتواند فاصله ی بین سینه را تنظیم کند.

     سوتین زنانه

     

    همین حالا سوتین پروانه ای چسبی را تنها با قیمت 29900 تومان خرید کنید !!

    مدل
    178
    جنسیت زنانه
    وزن ‏(‏کیلوگرم‏)‏ 0.2
    رنگ کرم
    گارانتی کالا ضمانت سلامت فیزیکی کالا
    جنس پارچه پلی آمید- سیلیکون
    نوع بسته شدن چسب
    نام محصول سوتین چسبی پروانه ای کرم رنگ

     

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: دو شنبه 19 شهريور 1397برچسب:سوتین چسبی,خرید سوتین چسبی,سوتین چسبی کرم رنگ,سوتین چسب سینه,
  • ست لباس زیر پلی آمید فانتزی زنانه زرشکی

     

    ست لباس زیر پلی آمید فانتزی زنانه زرشکی

    خرید یک ست فانتزی شورت و سو تین می تواند هر خانم را شگفت زده و خوشحال کند . شما می تواندی به راحتی در منزل و یا محل کار خود لباس زیر مناسب را برای خود و یا همسرتان سفارش دهید و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید . پوشیدن لباس های مرتب و مناسب برای شما , باعث ایجاد و بالا بردن حس اعتماد به نفس می شود . یکی از مهم ترین انتخاب ها برای لباس , خرید لباس های راحتی و لباس زیر های فانتزی و جذاب برای منزل می باشد . پوشیدن لباس های رنگی شاد و متنوع در روحیه افراد خانه بسیار تاثیر گذار است . همچنین خریدن و پوشیدن لباس زیر هایی که دارای مدل های رنگی و فانتزی هستند به خود فرد و شریک زندگی آرامش می دهد .

    برای خرید لباس زیرتان دقت نمایید که اندازه آن بیش از اندازه گشاد نباشد زیرا لباس های گشاد و آویزان باعث می شود چاق تر به نظر بیایید . همچنین از پوشیدن لباس های رنگی نترسید و متناسب با رنگ پوستتان لباس های رنگی و شاد را انتخاب کنید.

    لباس زیر زنانه

    برای خرید ست لباس زیر پلی آمید فانتزی زنانه زرشکی با قیمت 43500 بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید !

    دکمه خرید

    مشخصات محصول :

    ست لباس زیر پلی آمید زنانه

    دارای کاپ جک دار و فنر دار 

    بندها قابل جدا شدن می باشند

    دو قزن در سه ردیف

    دارای مدل فانتزی و تن خوری فوق العاده جذاب

    دور کمر بالاتنه 70 سانتی متر

    تزیین شده با پاپیون ساتن

    لباس زیر فانتزی

    برای خرید ست لباس زیر پلی آمید فانتزی زنانه زرشکی با قیمت 43500 بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید !

    دکمه خرید

     برای رعایت بهداشت لباس زیرتان را هر روز تعویض نمایید , همچنین سعی کنید برای شست و شوی لباس ها از مواد کم آنزیم استفاده کنید و در صورت امکان برای خشک کردن آن از نور مستقیم خورشید کمک بگیرید . زیرا نور خورشید باکتری های باقی مانده در بافت لباس زیر را از بین می برد .

     

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: یک شنبه 18 شهريور 1397برچسب:ست لباس زیر زرشکی,ست شورت و سوتین زرشکی,ست شورت و سوتین,

  • xn--pgbatjc6ijcb53k

    الهام

    xn--pgbatjc6ijcb53k

    http://xn--pgbatjc6ijcb53k.loxblog.com

    ست شورت و سوتین,شورت و سوتین,لباس زیر زنانه

    لباس خواب ریون زنانه سیستینا

    ست شورت و سوتین,شورت و سوتین,لباس زیر زنانه

    فروش مدل های جدید ست شورت و سوتین,شورت و سوتین,لباس زیر زنانه فروشگاه ست شورت و سوتین,شورت و سوتین,لباس زیر زنانه

    ست شورت و سوتین,شورت و سوتین,لباس زیر زنانه